Skoltrötthet

Vid det här laget vet alla om hur trött jag är på spanskan. Jag vet att jag borde bita ihop, pressa ur mig det sista innan sommarlovet och ta vara på spanskakursen inför utlandsåret, men jag orkar inte göra det där lilla extra.

Idag fick jag detta kort av mamma och pappa som varit i Barcelona nyligen:

Mycket trevligt att få vykort!
Men spanskaångesten växte sig ännu större. Tapas påminner mig bara om hur mkt jag måste plugga innan sommaren. Och om jag inte ens vet vad alla dessa matfraser betyder, hur skall jag lära mig nationalekonomi på spanska?!

Plus jag blev jävligt sugen på tapas. Någon?

Ikväll ska vi iaf ut och roa oss lite grann på Fashion for Kenya, hoppas på en trevlig kväll som får bort tankarna från denna kurs from hell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0