Lite rastlöshet

När det analkas långledigt är jag så glad. Ska bli så skönt att göra ingenting, vara för mig själv, göra precis det jag har lust till.

Oftast funkar det dock inte så. En dag in i ledigheten blir jag rastlös. Rastlös över att inte ha några planer. Oftast smider jag upp massa planer så att jag blir fullbokad, springer från ena fikat till den andra i princip. När långledigheten är över, längtar jag tills nästa så att jag verkligen denna gång ska passa på att göra ingenting... Ni börjar ana cirkeln va?

Nu är det långledigt och jag är något rastlös. Ikväll ska vi på John Doe! :) Så nu när min rastlöshet drog igång i eftermiddag provade jag kläder. Nu sitter jag i kvällens outfit. Passade också på att smaka mitt vin jag köpte till helgen (tamejfan en hel baginbox)! Att dricka mera vin just nu är dock inge vidare smart - jag ska just åka till Campushallen och bränna av ett bodypump-pass före förfesten. Fint. Är mer sugen på att stanna hemma och dricka mer av vinet. Vinet tog bort min rastlöshet. 

Nej, nu ska jag kila. Bodypumpen kommer nog döda mina dansmuskler. Förhoppningsvis återlivar vinet dem senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Roosa

Det var mot Laura. Och ja hennes blev lite godare hehe. Hur är det med dig då?:) har lite bråttom så hinner inte läsa några inlägg

2010-05-13 @ 18:47:28
URL: http://roosahallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0