He is so fryish

Jag måste bara dela med mig en av helgens anekdoter. Anders, Mallans kille, var i Thailand förra året. Han och hans polare snackade om stekare. När de skulle berätta för icke-svenskar blev det svårt med översättningen. De förklarade hur en schtekare var och hur de klädde sig. När de andra ville ha en översättning var "fryish" det närmsta direktöversättningen de hittade. Hysteriskt roligt, för att säga det själv.

Så idag, när jag såg en schtekig student i skolan tänkte jag damn, he's so fryish

På tal om stekare. Just nu verkar det som att jag kommer vara en stekare i sommar, bokstavligen. På Max.

Kommentarer
Postat av: svanis

Alltså, Petra. Fyfasen vad jag älskar din blogg. Jag skrattar för mig själv varje gång jag läser den. :D<3

2010-05-03 @ 20:06:47
URL: http://naveltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0