Det är bara lite regn

Igår var det katastrofväder ungefär kl 17:30. Det spöregnade, haglade, blixtrade, åskade. Det var nästan läskigt faktiskt. Påminde nästan om den där gången i Hunter Valley när Johansson låg under täcket med öronproppar för hon var så rädd (hahahaha). Så här såg det ut då:


Det var förövrigt här vi vann en död kanin i poolen, det har jag väl berättat om?

Åter till storyn. Igår var jag och A-L på BodyPump. Gissa när vi cyklade hem? Jo, ungefär då det började regna 17:30 och sa då att det var bara lite regn, men då bröt helvetet ut. Hemsk cykelfärd. Försökte ta en bild, var tvungen att springa till toaletten för att slippa blöta ner hela hallen.


Bilden gör inte blötheten rättvisa, man kunde bokstavligen tömma skorna på vatten och vrida ur tröjan och byxorna. Nu börjar det bli torrt, ungefär ett dygn senare.

Efter en snabb värmande dusch åkte jag till ovannämnda Anna-Lisa och lagade mat.


Efter rekommendation från Tanja, mums! Sen mös vi till två filmer tillsammans med ananaspaj ♥

Kommentarer
Postat av: coolingen

oj oj vilket väder. igår var det hemskt väder här också, det åskade och blixtrade och spöregnade... skona på min blogg är från skopunkten, 299:-

jag köpte dom idag :D haha jag vet våran familj är knäpp du skulle sett igår med majjan, laura, krista och jag ;)

2010-05-29 @ 19:55:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0