You and your hair belong together

Jag älskar den här reklamen!



Funderar nästan på att köpa schampot, så som jag tappar hår. Det är inte okej alltså. Mitt hår vill lämna mig...

Dagen idag har spenderats i Key tillsammans med Vanne med NEK-tänk i högsta hugg. Ord som ränteparitet, depreciering, arbitrage, räntor flög kors och tvärs. Oftast användes dessa dock i fel ordning och sammanhang. Fast nu börjar det nog ordna upp sig, sakta men säkert. Ikväll har vi varit på ELINs Cabaré, genrepet. Heja Hanna, Alex och Frida! Gud så roligt det var!

Kommentarer
Postat av: Vanne

HAHAHAHAHAH! Hade verkligen inte sett den och den var inte alls som jag täntke mig när du beskrev den - mycket rolig!! Bra att du la upp den!

2010-03-04 @ 23:34:29
URL: http://blog.liu.se/vanessaliu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0