These shoes were made for walking

Jag har längtat efter mina Converse hela denna bittra och kalla vinter. På Indieallsången drog jag på mig dem. Mina fötter trivdes. Ett tag. Inte efter 40 min i den långa kön. Nöden har ingen lag. Tumvantar blev till raggsockor:



Igår drogs de på igen. Denna gång var vädret lite mer på min sida. Åhh, vad mina fötter trivdes. Jag har saknat er, mina kära vänner!

Igår kväll var det personalmöte och middag - buffé som blev årets flopp... Usch alltså! Besvikelsen var stor. Efter ett pass på gymmet med ÄL idag tog jag och Tanja oss en trevlig svängom på stan! Kändes nästan lite vårigt idag :) Nu ska jag laga middag - favorit i repris: kyckling med pesto och soltorkade tomater. Mm, pesto ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha bra Petra! Jag är exakt likadan :) Converse är livet! (även när det är kallt&vinter)

2010-03-13 @ 17:39:59
URL: http://detimitthuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0