Pilates

Pilates och Petra Porthén? Det känns som om mina vänner skulle skratta inombords åt denna tanke.

Det gjorde jag också när A-L föreslog detta. Men nåväl, varför inte testa? Det var helt okej. Svårt att hålla andning och fokus hela tiden men i överlag var jag inte så dålig som alla i min omgivning, inklusive mig, trodde. Efteråt kändes det väldigt skönt, helt avslappnad. Fick bort alla tankar som fanns i huvudet innan, väldigt skönt faktiskt! Kan tänka mig att gå på Pilates igen när man är stressad eller vill ha en avkopplande stund. Men som träning? Nej, inte riktigt min tekopp faktiskt.

Något som är min tekopp är den som jag har bredvid mig - Rooibos te med lime och kanel, mums! Nu är det tv resten av kvällen. Något sötsugen är jag också men får hålla mig till imorrn kväll = chokladfondue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0