Malin&Malin-helg

I fredags kom de två fagra flickorna hit :) Jag var så glad!
Efter Johanssons önskningar lagade vi "nånting i ugn" båda dagarna ;) I fredags blev det fläskfile, potatisklyftor och grönsaker i ugn, bearnaisesås (ett måste) och sallad! Till efterrätt blev det ananaspaj ;) Efter ett par glas vin blev det en sväng till NH!

I lördags gjorde det flera försök till shopping, några gånger lyckades det. Men ingen vårjacka alltså, stor flopp! På kvällen blev det mysi soffan med tacopaj (degen var dock special edition! haha) och godis!

De två fagra flickorna for tillbaka imorse, själv trampade jag mig ner till jobbet. Nästsista passet, både skönt och lite trist! 

Hör och häpna, här kommer bilder!

De två fagra flickorna, rätt nöjda av ananaspajen!

Hanna & Lina var också här på förfest!

Isn't she adorable? :)


Försöker stoppa in öronproppar (läkaren rekommenderade det för att minska tinnutusskiten). Av nån anledning fick jag för mig att stoppa in öronpropparna hemma = hörde inget på vägen till nh, haha! Det ena ledde till det andra och det var inte en rimlig chans att vi hann med bussen.

Frukost :) Fil och musli, två olika sorters bröd, blåbärsmuffins (båda brödet och muffinsen hemmagjorda), te och juice!

Efter en tung shoppingrunda var jag JÄVLIGT NÖJD att få mat. Nästan nöjd bäbis alltså...


Mina fina vänner <3

Nej, nu längtar jag redan till den där helgen i vackra Göteborg i soliga, våriga maj månad. Tur att jag får träffa en av de fagra flickorna om ett par dagar iaf :) <3

Kommentarer
Postat av: Vanne

Guuuud, vilken GOD helg!

2010-03-28 @ 19:43:55
URL: http://blog.liu.se/vanessaliu
Postat av: svanis

Åh, vad mysigt ni verkar ha haft! Ses i veckan hoppas jag? :D<3

2010-03-29 @ 14:39:08
URL: http://naveltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0