John Doe, we will meet again

Jag och Vanne har länge snackat om att gå på John Doe. Men det tog lång tid för oss att ta tummen ur arslet och faktiskt göra det. Igår blev det av! Kändes nästan som en spontanutgång. Spontanutgångar är härliga, tyvärr något man inte ser så ofta i Linkantown pga allt köande...

Igår em höll jag hus i Hannas korridor och lagade massa matlådor och bröd. Nu är kylen full, för en liten stund iaf ;) Hemma igen vid 19 och sen kom Vanne kl 20. Nån öl senare drog vi oss till hg. Vanne upplevde fartvindar från cykeln. Kom precis lagom innan första bandet började, Karin Park. Grymt bra! Efter henne var det Datarock - grymt underhållande liveband, helt galna! Och vilken energi! Inte riktigt min musik egentligen, men det var en riktigt riktigt bra konsert :) Skrattar dock fortfarande lite åt bandnamnet.

Efter lite mingel brackade vi hemåt, med ett strålande besök på donken, som numera har öppet 24/7. Tipptopp. Rolig utgång alltså. Ett stort plus var också att vi upptäckte att det var här alla fagra män gömde sig! Nej, John Doe ska vi definitivt gå på igen.

Fa-Fa-Fa...

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag tycker datarock va rätt bra haha lyssnade häromdagen.

2010-03-19 @ 12:52:43
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0