Förväntningarnas roll

I kursen Internationell Ekonomi spelar de minsann en jävla stor roll. Nästan det enda som spelar roll. Något helt logiskt blir helt plötsligt ologiskt pga allmänheten ändrar sina förväntningar på framtida växelkursen. Höh.

Förväntningar spelar just nu en enormt stor roll. Igår blev jag så innerligt glad - jag lyckades byta bort ett pass så att vi kunde boka in en MMS(?)P-helg! Sann glädje det :) Så nu har jag otroligt stora förväntningar jag på den helgen drygt en vecka :) Saknar mina kärlekar som befinner sig alldeles för långt borta numera.

Uppdrag för MMSP. Definiera "pressa"

Pressa enligt Ahlin:

Pressa i solen.

Pressa enligt Johansson:

Pressa/äta saker.

Pressa enligt Svangren:

Pressa/dricka vin. Här efter ett par glas...

Pressa enligt Porthén:

Pressa in sig själv med sin leksak i en barnbil. Alternativt pressa in saker i sin inte alltför rymliga backpack.

Det märks väl vem som är yngst?

Kommentarer
Postat av: svanis

Haha, du är för rolig! :D Synd att jag missar MMSP helgen, jävla jobb. :( Får ta igen det över påsk ist. :D<3

2010-03-15 @ 21:25:36
URL: http://naveltuta.blogspot.com
Postat av: K

ahahahha bra syster

2010-03-18 @ 20:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0