Bondpä

Min kära vän mälin älin berättade något för mig för nån vecka sen, som underhöll mig länge. Det var en kille som hade smsat henne. 

"Hej, är det du som är Malin från Spraydate?"

Detta var givetvis inte fallet, men snäll som min vän är fortsätter hon skriva snällt till denna kille. Men hon fick droppen när hon fick se en bild på honom. Denna bild skickade min vän vidare till mig så att jag skulle få skratta så att min mage gjorde ont! Detta var hysteriskt roligt faktiskt.

Men sen när jag får höra att min andra vän Svanis hade fått ett likadant sms tyckte jag det hela var creepy. Men när jag såg denna grupp på facebook, blev det hela endast väldigt läskigt och inte alls särskilt underhållande längre.

Kommentarer
Postat av: svanis

Fyfan, vad läskigt. :S

2010-03-03 @ 14:45:08
URL: http://naveltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0