Tentavecka

Dålig uppdatering här. Skyller på pretenta-stress, pack-stress, städ-stress mm. Har haft fullt upp i veckan.

I tisdag såg jag, Ella och Jullan äntligen (vi som läst den höhö) Dear John. Tur att jag inte hade någon mascara för tårarna rann. Som floder. Oj, sicken bra film. SE!


I onsdags flyttade jag, A-L och Jocke mina grejer till deras förråd. Efter lite turer i regnet på cykel och krångel med bil, så löste sig allting finemang och var i princip klara innan Grey's Anatomys säsongsavslutning. Eller ja, för min del iaf, kunde inte vänta en vecka till med att se avslutningen, spännande värre...

Igår hade vi hejdå-fika i Ryd. Mycket trevligt och mycket gott.


I övrigt har veckan handlat om diverse försök till tentapluggande och misslyckade fall av försök till fika då godbitar fastnar i jävla maskinen!! Alla är så otroligt omotiverade till denna tenta också. Längtar som fan till imorrn kväll då tentan är skriven, sommarlovet börjat, sittningen är igång och vi vrålar "vem för faaan tror att jag är en äääääääääälg", och tills vi avslutar dessa två år med en sista Stad i ljus.

Imorgon åker vi till Terra och förhoppningsvis skriver sista tentan där på ett år.
Marisol, have mercy.

Kommentarer
Postat av: Vanne

Yeah, kinespose!

2010-06-11 @ 22:38:25
URL: http://blog.liu.se/vanessaliu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0