På g att bli en bitter kärring?

Jag har blivit rädd för att jag ska bli en bitter gammal kärring om ett antal år.
Igår hade en del av klassen sina presentationer, och jag hade min först idag, på sista passet, nästsist av alla. Detta gjorde mig oerhört bitter, att vara tvungen att vänta, brukar tycka att det är skönt att bli av med det och sen vara ledig. Hela dagen igår var jag bitter. Vet inte hur många ggr jag sa att jag var avundsjuk på de som hade sina igår. Hur kommer jag bli som tant då, om jag redan nu blir bitter över en så oväsentlig sak?! Anyhow, hade min presentation idag, äntligen! Så skönt att få den gjord, sån lättnad när det gick okej :)

För att fira detta, mötte jag upp A-L och Mickis på stan för en fika på Chocolatta! Iofs hade jag fikat redan tidigare - årets sista kaffe+klägg i Baljan idag för det stänger imorrn :( Oerhört surt att Baljan inte har öppet när vi ska tentaplugga... (bitter igen?)

Vad händer mer i livet? Ska försöka börja lite smått med tentapluggandet denna vecka, även om det inte blir nånting imorrn direkt - träning och sen fixa utklädnader tills på lördag följt av Lost med Patrik... På fredag är det Sommar-X (peppa peppa!) och på lördag är det Aktivafesten. För er ej LiU-studenter: en fest för de aktiva inom ekonomsektionen, som påbörjas med fulvinsrunda med temat "Aktiv", vad vi ska klä ut oss till är hemligt fortfarande, och på kvällen är det finsittning :) Det kommer nog bli en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0