It begins

Mitt liv har inte varit alltför händelserikt de senaste dagarna. Lite träning, läst lite bok, många timmar framför Bones (den senaste i min trend att bocka av tv-serier). Har även träffat mina fina vänner Ahlin, Johansson och Svangren på en fika på Cornetto, varit på kvällpromenad med Jonas och sett på film med Emma idag :) Det är dem som gör Vässan till ett helt okej ställe. Utan dem skulle staden inte ha alltför mycket att hurra för...

Kvällens planer är än så länge något oklara men klart är att jag ska hänga med ovannämnda Malins :) Imorrn börjar allvaret igen förresten. Jag börjar jobba. Hoppas på en bra första arbetsdag och att allt ska gå i min väg (saker tenderar att ej göra det, speciellt på jobbet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0