Back in 021

Igår stod resten av packningen och flyttstädandet på schemat, trots hemkomst halv fyra dagen före. Ugh. Trots det gick allt bra och vi åkte ifrån Linköping runt halv fem. Kändes väldigt konstigt måste jag säga. Kommer att sakna alla fina vänner, känslan som student i Linkan, min egna lägenhet, kanske t o m A-huset. Skönt och tråkigt på samma gång.

Avslutar de här två åren i Linköping med bilder på något väldigt typiskt för LiU-studenter:
min ovve!


Så skönt det var att komma hem. Sov 12 timmar inatt. Sista veckan i Linkan måste tagit musten ur mig. Nu är det vila och chill som gäller tills jobbet börjar nästa vecka... Bilder från den underbara sittningen kommer så fort jag hittat min kamerasladd, nånstans i mina tre kartonger och ungefär tio väskor...

Kommentarer
Postat av: Vanne

hahahah "Hanna fixar!"

2010-06-14 @ 22:25:59
URL: http://blog.liu.se/vanessaliu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0