Power Meet

Nu har jag en mobil igen! Den förra ville aldrig återuppstå så vi åkte till Mediamarkt och köpte en ny, billig en. Började nästan vänja mig av vid den efter ett par dagar där... Ny bil har vi köpt också! Dock är den så ny att mamma vågar knappt låna ut den till mig och jag vågar knappt köra den. Att köra bil tillhör väl inte ett av mina främsta kunskaper. Jag menar, när jag skulle lära mig att köra gav pappa till slut upp och sa "nej Petra, nu får du börja i körskola istället så du inte förstör vår bil mera". Tack daddy.

I helgen var det Power Meet. Jobbade natt. I fredags skulle jag ha jobbat 18-02, men det blev 18-05 istället :P Det var tokmkt folk! I lördags var det ännu mer, ingen av oss hann ta ut mer än 10 min rast! Räknade ut att jag jobbade nästan 20 h på två dagar och hade sammanlagt 45 min rast haha... Men det har varit skoj, mycket folk och mycket som händer. Fulla, äckliga och roliga raggare, och grym musik i köket :) Under dessa timmar hann solen gå ner. Det var mörkt. Solen gick upp. Det blev varmt. Och sen skulle man lägga sig, kl 06 haha. 

I söndags var jag, Bella och Tanja och fikade på Kajen! Mysigt att träffa dem igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0