Lite ledighet

Igår kom det två markiskillar som skulle sätta upp, ja, markiser. Mitt rum ligger på övervåningen och har eftermiddagssol. Det är förjävligt varmt där på dagarna och kvällarna. Nu är det nästan svalt. Underbart! Därefter solade och badade jag hos Emma, titta så fint de har gjort på sin baksida:


På kvällen åkte jag till Uppsala. Tycker verkligen om den staden. Så fint verkligen.


Vi grillade, chillade, kollade på film, drack lite vin, spelade sällskapsspel. Vi hade riktigt trevligt :) Det var två schyssta dagar! Han bor alldeles intill vattnet, värsta mysigt är det där. Jag hade planerat att bada idag, men vad händer? Jo, den första icke-soliga dagen passade på att vara nu, när jag inte jobbade. Där satt den.

Ikväll har jag varit hos Johansson med Svanis och Ahlin. Hon drar till Australien i övermorgon. Så idag var det dags för hejdå-fikat. Jag insåg att det har aldrig gått så här lång tid mellan vi ses, någonsin. Eller ja, sen jag flyttade till Sverige. Jävla skit. Kommer sakna henne så mkt!


Kommentarer
Postat av: Vanne

Omg, varför har inte jag upptäckt de där UNDERBARA bänkarna?! Chill dill.

2010-07-09 @ 23:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0