Huvudstaden

Igår åkte vi till Stockholm, jag, morsan, Laura och Roosa. Väldigt trevligt och väldigt varmt! Efter att vi gått vilse i Sumpan (uttryck som Hanna lärt mig. För er icke-stockholmare, Sundbyberg), drygt en halvtimme, fann vi Lauras blivande lägenhet. Åh så fin den var! Nästan avundsjuk alltså. Just nu bor jag ju officiellt hemma, vilket känns riktigt... fint.

Därefter åkte vi tunnelbana. Även där lite missöden med biljetter, men till slut kom vi fram. Där shoppades det och svettades det. Vi mötte Ahlin och Tobias, som hade hängt på donkens toalett i 40 min, i väntan på en låssmed. Så kan man ju också tillbringa sin tid. Vi tillbringade vår tid i affärerna istället.

På vägen hem var tåget smockat och ingen AC. Ingen bra kombination. Svettpöl deluxe. På kvällen åkte jag med mamma till Cityfestivalen, drack lite vin och kollade på lite fotboll. 

De enda bilderna som togs igår:

Laura är oftast vacker. Dock var inte detta ett av hennes finaste ögonblick.


Jag och mami!


Lite paus på Stadiums campingstolar.

Nu ska jag till jobbet, och löka lite mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0