Bor officiellt hemma igen

Igår gav jag ifrån mig nyckeln till min gamla lägenhet. Jag hade kvar den eftersom det fanns planer på att åka dit en helg med mamma men annat har kommit igen så att det ej blivit av. Så nu bor jag officiellt hemma igen. Jag skrev ju mig i Västerås och adressändrade, men det kändes inte så definitivt innan jag hade lämnat ifrån mig nyckeln. Nu känns det jävligt tomt och jag saknar Linköping. Främst min lägenhet, vännerna och friheten! Tur att jag ska träffa mina fina Linkankompisar på lördag :)

Nu är det bara jobb som gäller. Jobbat stängningar två dagar i rad och idag och igår jobbar jag långpass, 11:30-20:30. Ikväll var jag hos Svanis som bjöd mig och Ahlin på blåbärspaj. Så underbart somrigt och gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0