Daddy

På farsdag i höstas gav jag denna mugg till pappsen min. Det är så klockrent ♥



Det vore ju skönt att kunna känna så. Att man hade en plånka överhuvudtaget. Just nu känns det inte riktigt så. Cs-fuckin'-n kommer först om en vecka! Jag som tänkte ta en tur till Ikea i helgen och köpa de sista prylarna till lägenheten, hm... Tentaplugget går sådär, men känns ganska lugnt. Det verkar inte vara så stor hets bland klasskamraterna heller. Ikväll tog jag med A-L till Afro Power Dancen, skoj men märks att man är något otränad... Lite senare var Vanne här och joinade på en liten handbollskväll, mkt trevligt!

Ska försöka sova före kl 00:30 idag alltså. Det vore ju nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0