América del Sur o España?

Idag har Vanne, Tanja och Maria varit här och diskuterat utlandsterminen! Till middag erbjöds det kladdkaka. Nyttigt värre. Vad vi kom fram till? Otroligt, otroligt lite. Kan magkänslan krypa fram tack? Jag känner den längst inne men det är något som blockerar den. Har ju pratat mkt om Peru på sistone men vågar jag? Är det dit jag verkligen vill? Kanske mesar ur. Diggade Salamanca jävligt mkt efter 3h-besöket för fyra år sedan, hmpf. Hjälp mig! Just nu kankse magkänslan mesar lite. Måste fundera lite till.



Just nu är jag ju ute i ganska god tid trots allt. Jag menar, nästan en hel vecka innan ansökan ska in. Hela 5 dagar kvar. Johansson skrattade lite åt detta, och konfirmerade att detta var väldigt, väldigt typiskt mig. Att vara ute i sista stund med viktiga beslut alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0