2010

Nyårsfirande var det igår. Jag, Emma och Malin H (som jag inte träffat på jättelänge!) hade fixat ihop en så kallad trerättersmiddag. Mums! Det var riktigt trevligt! Lite senare for vi med en full 98 packad fjortisar mot Svangren. Där var det fullt ös medvetslös, so to speak ;) Chrille gav oss ett nyårstal som var... svårslaget ;) Nyårsslaget firade vi in på balkongen! Kamerans existens glömdes bort där i all hast, men här har ni åtminstone några pics:
Dagen idag har varit riktigt slö, förutom promenaden jag och mamma tog imorse! På eftermiddagen blev det en sväng till Emma, vi såg på Mamma Mia och längtade oss till det där, underbara, vackra, turkosa vattnet. Nu väntar jag på Johansson :)

Note till nästa år: Åk inte 98 mer på nyår. Det får dig att känna dig gammal, när fulla omogna fjortisar skriker "SP2E, tjalalala". Andra änden av bussen skrek då "lön den 25:e, tjalalala" till svar. De har inte ens gått ut gymnasiet och där sitter vi, fint. Så nej, inge mer buss på nyår.

Kommentarer
Postat av: svanis

Haha! Usch för kollektivtrafiken. Hoppas ni kom hem safe med syrran min. Tack för att ni kom :)

2010-01-01 @ 20:21:44
URL: http://naveltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0