Ledig helg

Jag har faktiskt börjat tentaplugga nu, heja mig.

Förutom tentaplugg, i torsdags var det firande av Becks som stod på schemat. För bilder, kika in på hennes blogg! Det var en väldans trevlig kväll med god mat och roligt sällskap :)

Helgen har varit skön. I fredags såg jag på 500 Days of Summer (SE!) och myste med mig själv! Igår stod inflyttningsfest hos A-L och Jocke på schemat - snökaoset drog ner mitt festhumör där ett tag men efter ett par glas var minnet av den hemska mosa-fram-cykel-i-snömassorna-färden som bortblåst! Lite senare drog vi ner till NH (massa utisar, tydligen welcome dinner där...) men vi hade roligt iaf :) Skönt med lite manligt sällskap måste jag säga, oh lord!

Vaknade imorse utan att vara särskilt bakfull ens - tack gud, det var länge sedan du var så förlåtande mot mina alkoholsynder! Efter ett par timmars slötittande på OS hanns det med lite tentaplugg också!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Vanne

Wööh, manligt sällskap? Skvaller i skola imorrn? Yes please!

2010-02-22 @ 22:01:46
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0