Jazz på Flamman

Händelserik dag idag. Imorse besökte jag tandläkaren. Usch, inte roligt men inga hål iaf :) Till skolan för första föreläsningen i Internationell Ekonomi och sedan tillbaka till staden för arbetsintervju. Nervöst och massa svåra frågor! Arbetslivet verkar läskigt måste jag säga. Låt mig stanna i studentlivets enkla bubbla så länge som möjligt tack!

Den kommande kursen verkar dock jätteintressant. Ser fram emot det faktiskt, hur nördigt det än låter! Typ den här kursen jag valde programmet för, haha! Känner verkligen att det här är mer min grej än att räkna fram räntebilitet på eget kapital från en resultaträkning... På kvällen har jag bakat Johansson bröd, mums :)

Igår kväll firades tentan av på Flamman lite smått :) det var jag, Maria, Vanne, Ella och Lina! Goda burgare, trevlig musik och framförallt mysigt sällskap! Väldans nice alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0