Gratis är gott

Vad är det bästa jag vet? Massage. Idag fick jag det - waait for it - GRATIS! Pretty freckin' awesome! Tack Larmdagarna ♥ Nu när jag lutar mig bakåt i soffan börjar jag ana känslan av blåmärken :)

Har lyckats sälja mitt skrivbord och -stol, så nu är jag 750 kr rikare! Detta innebar ett besök till stan, där det spenderats mer än denna inbetalning till mitt konto. Köpte en massa saker förutom det allra viktigaste - mammas födelsedagspresent. Men att spendera pengar, det är jag ju rätt bra på. Fast det mesta av sakerna behövde jag faktiskt ;) 

Conclusion: alldeles utmärkt dag, massage, shopping och upptäckt av nytt band tack vare den coola affären på Storgatan som jag aldrig lyckas lära mig namnet på (lyssna på Girls - Laura här). Dock skulle vilja klaga lite på snön som aldrig verkar sluta dumpa ner från himlen... Det räcker nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0