- Här behövs förändring,

sa jag till frisören och sa åt henne att klippa mig kort igen. Nu känner jag igen mig själv, trivs mkt bättre i det här lite kortare, lite coolare håret. Det känns mer jag, på något sätt.

Därefter gick jag till Hemköp för att köpa en liter mjölk. Kom ut med två blommor. Ja, blommor - du läste rätt. Kände att det vore fint med lite grönt i lägenheten. Dock behövs det förändring i min vård av blommorna för att de ska överleva månaden ut åtminstone.

Förändring behövs också min studiedisciplin just nu. Alltså nunu. Men den här kursen är så blääääääääääää, för att enklast sammanfatta det. Nu alltså till boken i Finansiell Strategi och Styrning, låter väl fint? Måste hinna plugga lite grann innan jag och A-L ska få ut våra agressioner på body combat ;)



Att förlora sin pojkvän kan vara jobbigt, men att förlora sin bäste vän är värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0