Watch out, Starbucks

Vincenzo, min guldklimp, kom hem igår kväll från Madrid där han hade spenderat sin puente. Tydligen var det smartare drag, då, till skillnad från Sverige, tåg i detta land är mer pålitbara än flyg i detta land (obviously).

Anyhow, idag kom han skuttandes in på mitt rum i stilen "gissa, gissa, gissa vad jag har". Fram tar han sin nya Starbucksmugg, ni vet en sån där vit med grön, klassisk Starbuckslogga på. Jag krävde att få veta hur han kunde köpa den (då de endast säljer sina specialmuggar, inte dessa). Det visar sig att herrn inte köpt den, utan "råkat lägga ner den i väskan" efter att ha druckit upp. Han STAL den med andra ord. Killen är söt som honung, men tydligen bor det en djävul inuti ;)

Mina lömska planer har börjat smidas. Nästa gång jag besöker Starbucks får du akta dig, Starbucks, akta dig...

Kommentarer
Postat av: Ella

Haha, älskart!



Ah, Vincenzo dulcior quam mel est...

2010-12-09 @ 22:56:55
URL: http://ellaenelextranjero.blogg.se/
Postat av: Bella

hahah jag hade samma tanke när jag var i Barcelona faktiskt :P

2010-12-11 @ 12:47:22
URL: http://bellitabonita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0