Ellas andra familj

Idag har jag ätit lunch hos Ellas värdfamilj, ni vet, där jag bodde mina tre första veckor. María Josés paella är underbar, och torsdagar innebär alltid paella. Mums, så jag passade på att bli bjuden på lunch där :) Nu måste jag återgälda tjänsten genom att, tillsammans med Ella, lära henne göra kanelbullar!


Hennes underbart goda paella.


Bild tagen av Ella för ett tag sedan med hennes dåvarande roomies. 


Familjen! Underbara men ack så speciella Juan, fina María José och dottern María. Hunden Pepe ligger alltid på golvet och är den lataste hund jag träffat.

Kommentarer
Postat av: roosa

svar: jaså:P den är fett mysig :D hur är det med dig annars då:D

2010-12-02 @ 22:51:21
URL: http://rroosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0