So much to do, so little time

Måndag och onsdag var röda dagar, tisdag blev klämdag, därmed blir denna vecka endast två dagar i skolan! Något kan vi tacka religionen för ändå! Medan resten av mina roomies har festat loss har jag Ella köttat plugg. Vi börjar bli något stressade alltså, vi har två veckor kvar och massa att göra:
  • Inlämningsuppgift i sociologi imorrn
  • Fet italienskaläxa (får dock skylla mig själv som skolkade en viktig lektion för att kunna dejta Iban) nästa mån
  • Inlämningsuppgift i kursen om arbetsmarknaden nästa ons
  • Inlämning av ett ytterligare köttaarbete, om Vietnams utveckling nästa fre
  • Övningar på makron 20/12
  • Tenta i Estructura 21/12
  • Tenta i Derecho 21/12 (förutsatt att jag klarat den där helvetesduggan förra veckan)
  • Tenta i Italienska 21/12
Utöver allt detta ska vi fira nyår nästa torsdag (kommer bli awesome, berättar mer närmare), handla julklappar, packa etc...

Nu har längtan till julen hemma i Sverige börjat infinna sig, eller ja, sedan några veckor tillbaka, men nu har den blivit starkare. Har försökt ignorera det, men när Tanja, Bella och My också kände likadant, kändes det okej att få börja längta hem. Så nedräkningen kan börja, två veckor idag!

Kommentarer
Postat av: svanis

OJ, jag ska verkligen inte klaga på min enda anatomitenta... även om det är sjukt mycket att ta in... men ditt schema såg inte alltför kul ut. :S Två veckor kvar alltså? Wiho! :D

2010-12-09 @ 09:09:28
URL: http://naveltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0