Mátame ahora, por favor

Klockan 21 ikväll fick jag veta att jag klarade dugga nr 2 i juridikkursen. Jag borde stråla av glädje. Istället dör jag lite inombords, detta innebär att jag ska göra dugga 3 på tisdag, om läraren tillåter att jag gör den en dag före resten av klassen då jag åker på onsdag då de andra gör den. Detta får jag veta imorgon. Tisdag är förövrigt den dagen med redan två tentor som jag inte alls känner mig tillräckligt förberedd till.

Jag började med andra ord att plugga till denna dugga ikväll. Imorgon har jag bara 5 h på mig att plugga pga lektioner. Dessa fem timmar ska räcka till juridikduggan, italienskatentan och estructuran. Nu har jag panik. Ångest. Hjälp mig. Ge mig onsdag nu, tack. Alternativt rubriken skulle sitta fint.

Mátame ahora, por favor = kill me now, please.

Kommentarer
Postat av: Ella

Veeenga, anímate, det här fixar du! Eres la polla! (som julia skulle ha sagt ;D)



Jag började packa lite efter duschen, satte på lite julmusik och tänkte att det skulle bli en mysig uppladdning inför hemresan. Som vanligt gick det väl sådär - jag tröttnade efter ungefär fem minuter.



Satte mig därför med italienskan lite men höll på att somna (skulle behöva injicera kaffe intravenöst för att överleva de här två dagarna känner jag) så nu är det estructura-lappar som gäller istället. Och vår favvopepplåt såklart.

Hasta manana wapa!

2010-12-19 @ 23:16:05
URL: http://ellaenelextranjero.blogg.se/
Postat av: Tanja

Äsch, fixar man det inte så är det inte hela världen :):)

2010-12-19 @ 23:26:20
URL: http://tanjabloggar.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0