Vilken härlig dag

Jag jobbade stängning igår, lugn och skön kväll faktiskt, men somnade ändå inte förrän 01:30. Upp igen kl 06:15, öppning stod på schemat. Hoppades på en lugn dag idag med, men tji fick jag. Det hela började med att kortläsarna slutade fungera. På helgerna finns ingen helpdesk heller... När de emellanåt fungerade så tog det säkert 4 min för den att genomgå en betalning. Sen slutade telefonerna fungera och ungefär samtidigt la systemet ned. Datorer och några av kassorna därmed slutade fungera. Så det har gått otroligt sakta idag, allt varit kaos och slut. ÅH VAD UNDERBART. Att jag jobbat mkt mer än jag brukar denna vecka kan förklara en del av tröttheten. Nu har jag bara två dagar kvar och det känns nästan lite tråkigt...

Imorrn åker jag till Linköping för att träffa A-L, Vans och P!

P.S. Hintar jag en aning bitterhet hos mig själv igen över att allting går som jag vill? D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0