Sista helgen i Västerås

Dagarna går, mindre än en vecka kvar till avgång. Snarare fyra dagar kvar vilket detta borde innebära en påbörjan till packning. Men än så länge är packningen obefintlig. Finemang.

Jag har dock gjort lite vettiga grejer, fixat lite ärenden på stan och köpt saker jag behöver till resan samt fikat med några goda vänner jag inte hinner träffa mera. Maria som var i stan över dagen i torsdags, Mickis som åker tillbaka till Linköping imorgon och Åberg som flyttade till Umeå igår. Rolig som hon är var mer nervös för att plugga i Sverige än om hon skulle gjort utomlands. Jag börjar känna lite resfeber nu. Konversationen slutade med att vi var avundsjuka på varann; jag på henne då hon skulle få uppleva nollningen och hon på mig som skulle utomlands. 



Idag är jag tydligen på väg ner på stan igen, denna gång för att köpa en babypresent till mitt kusinbarn. Ikväll vankas det "avskedsfest". Hade tänkt att ha någon slags middag eller fest före avresa, men sen började jag fundera. Johansson har sedan länge varit i Australien, Kohlin fick för sig att ta en sistaminuten till Kreta, Åberg åkte till Umeå igår, Emma jobbar natt och Tanja är nog kvar på Grekland. That leaves us with... mig, Ahlin och Svanis. Men vi kan festa vi tre med ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0