Compañeros

Så här på kvällskvisten fick jag lite ja, oroade känslor angående hur det ska gå att studera. Studera nationalekonomi. Studera nationalekonomi på spanska! Så jag kände mig tvungen att plugga lite spanska helt enkelt. Detta genom att kolla på Vänner på spanska. Hysteriskt roliga röster. Sitter här och fnissar för mig själv. Lyssna själva!



Kolla runt 03:50, underbart! Måste tyvärr meddela att jag fattar inte alls lika mkt som jag hoppats. Chandler är omöjlig. Comprendo nada. Oh, kill me now...

Pommes, jag är nästan imponerad av mig själv. Så här ofta bloggar jag oftast inte. Måste vara att jag vill skriva av mig nervositeten och resfebern och komma bort från packningen.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hahaha så roligt, blir helt fast bara för de har så skojiga röster.

2010-08-31 @ 00:43:58
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0