Augusti

Vilken bra helg det varit! I fredags fikade jag med Malin och Sandra och därefter gick vi vidare till å. I lördags hade vi gamla EUR förfest hemma hos Steffi som följdes av utgång! Bilder kommer förhoppningsvis senare - jag glömde kameran hos henne. Minns ni alla hur jag glömde min förra kamera? Denna gång berodde det på slarv, och inte onykerhet.

Vaknade igår morse och insåg att det är fan augusti. Sommaren har gått sjukt fort, som alltid. Men denna gång medför detta än mer panik/ångest än normalt - det är mindre än en månad kvar till utlandsåret! Jag ligger ganska mycket efter i planeringen också... YAIKS. För er del blir det mer spännande, bloggen har varit alltför fattig på intressant läsning denna sommar, detta skall det bli bättring på till hösten.

Men för att skjuta upp det lite till åkte jag och Laura till Friskis och tränade. Nu sitter jag, tittar på regnet, läser bok och dricker te för ungefär första gången i sommar. Mysigt. Snart dags att åka till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0