Stackars min arma kropp

Mitt mål är att träna tre gånger i veckan. Eftersom det inte blev nånting i måndags eller i tisdags och i helgen jobbar jag - blev det ons, tors och fre. Idag tänkte jag att jag skulle köra bodypump, ny release. Kände mig seg till att börja med, hängde inte alls med, hamnade i otakt och tog för mkt vikt. Det var nästan en mardröm. Nu är jag död. Jag vill inte röra mig för mina ben håller mig knappt uppe.

Nu ska jag gå till Ladan och köpa något onyttigt. Min otroligt glamorösa fredagsmiddag, korv stroganoff, räckte inte riktigt efter ett sånt här pass. Antalet kalorier var inte tillräckligt. När jag återkommer till min lägenhet, ska jag bosätta mig i soffan resten av kvällen. Det blir en kväll för Petra, Chuck och Ben och Jerry om de vill hänga med mig också. 

Plus att jag måste sova tidigt. Jobbar på högskoleprovet imorrn - jag börjar kl 07:30. Mumma.

P.S. 1. Kristas nationalitetsproblem har löst sig. Hon får vara både amerikansk och finsk medborgare! En riktig American Idiot alltså. D.S. 

P.S. 2. Laura har funnit en lägenhet i Sthlm! Tjohoo! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0