Åter i bloggvärlden

Tentan skrevs idag. Det gick.. nog. Vi får hoppas. Så skönt att ha det gjort iaf! :) 

Efter tentan käkade vi kebab. Jag åt kebab tills jag mådde riktigt dåligt. Detta var mindre smart med tanke på att jag skulle träna bodypump ca en timme senare. När passet började var jag fortfarande proppmätt, fint. Jag dog på passet, men det berodde nog mer på dåliga muskler än på dålig kost :P

Lite senare plingade det på dörren, jag pratade med Ahlin i telefon så jag var inte helt med. Kikade i titthålet och tyckte det såg ut som Bella. Jävla skit, det var inte hon. Det var fuckin radiotjänst (de förtjänar inte ens en versal!!). Så nu ska jag betala radiotjänst i en månad. Fett ovärt.

På kvällskvisten har jag iaf lagat en god pastagratäng och nu ska jag njuta på lite Chuck i soffan tillsammans med min chokladboll som jag ej käkade på tentan!

Kommentarer
Postat av: Vanne

Haha, de förtjänar inte ens en versal! SÅ skön! Nästan så att man borde börja med den... Gott med pastagratäng!

2010-04-20 @ 08:33:50
URL: http://blog.liu.se/vanessaliu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0