Årets första uteservering

Efter att ha kämpat ett antal timmar med ett PM till spanskan som ska vara klart på måndag, for jag ned på stan för att fika med Michelle. Tack vare det fina vädret kunde vi sitta utomhus och fika! Årets första uteservering med andra ord, otroligt skönt :) Vad jag ser fram emot sommaren!

Nu har jag just packat klart väskan, imorrn är det Göteborg och Mallan Johanssons sällskap som väntar! Ska bli värsta mys ♥ Spanskan får läggas på is ett tag, just då när den behöver kämpas med som mest, det låter som en riktigt bra plan ;)

Nu håller vi tummarna för fint väder för alla mina vänner i Linköping, Uppsala, Västerås och så klart Göteborg. Dit Ahlin ska kommer det ändå vara fint så vi behöver inte ens hålla tummarna för hennes skull. Hon ska till Mallorca. Som sagt, vad jag längtar till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0