Ugnspannkaka

Ikväll är jag själv. Patrik ska på SexIT-skifte så han är snart xIT. Dessa datakillar alltså...
Så jag tänkte unna mig lite pannkaka. Har aldrig gjort ugnspannkaka förr, så här blev resultatet:

Nånting säger mig att den ser lite fel ut. Uppåtvända kanter liksom? och vit i mitten? Smakade gott gjorde den i vilket och jag mosade i mig hela (skäms mig!!). Så nu mår jag lite illa.

Vad har hänt i veckan? Tentaplugget har börjat lite smått. Blää. Vi köpte idag lite billiga planscher i skolan (typ the Beatles), väggarna i datarummet är så otroligt kala. Ska lägga upp bild nån gång. Annars har det inte varit någon händelserik vecka, mitt hostande fortsätter hela nätterna vilket gör att jag inte kan sova, gaah... Imorrn ska jag och Tanja träffa studievägledare för en intervju till Drömmen, ska skriva lite om utlandsstudier! På lördag ska jag jobba hela dagen och söndag ska jag och Patrik åka till Ikano - Patrik behöver lite kläder och så (yes jag får kolla på killkläder!). Så med andra ord blir det inget tentapluggande i helgen, så det är bara imorrn och måndag tisdag kvar. Ojoj...

Kanske ska prova om makron kan bota mitt illamående, tveksam. Tror snarare på en omvänd effekt.

Kommentarer
Postat av: svanis.

"Nånting säger mig att den ser lite fel ut" :D

2009-09-24 @ 22:15:55
URL: http://naveltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0