Dags att ta sig i kragen kanske

Jag är officiellt The Hills-beroende. Har precis sett det sista avsnittet. Tur att det börjar sändas igen den 29:e! Tur också att jag kan se The City, trots att jag sett nästan alla av dom också.  Däremot har jag inte sett Laguna Beach ännu... Jag vet att jag är efter - Mallan tjatade om Laguna Beach när vi gick på gymnasiet liksom...

Nu när jag sett klart så ska jag väl skärpa mig och gå till makroboken. Jag menar, klockan är närmare tolv. Borsta tänderna och klä på sig vore kanske en idé?

Berättade jag att vi var på spinning igår? Minns inte när jag var så svettig sist. Som Tanja skrev, var vi tre som svettiga tomater när vi klev ur studion. Ingen vacker syn.

Men innan jag tar tag i mig själv tar jag tag i något annat. Jag ska ringa till denna vackra donna:

Åre 2007. Vilken historia... Ska jag, en dag som denna, påminna om hångelväggen?!

Hon fyller 21 år idag! Congrats min käre vän Malin! Pippra saknar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0