Hemmafru, jamenvisst

I helgen hände det inget spännande. Jobbade större delen av helgen faktiskt...

Idag hade vi veckans enda lektion! Efter det blev det en tur till gymmet. Väl hemma inledde jag veckan med hemmafrusyssla nr 1: storstädning av lyan... Det tog drygt 2 h men det var välbehövligt! Shit vad jag skurade och putsade haha!

Nu på kvällskvisten har jag fortsatt dagens hemmafrutema: bakat bröd. Resultatet:
54 st söta små bullar. Mums! Haha, jag tror att de flesta av er aldrig hade trott det om mig förr ett år sedan va... se där vad sambolivet gör med en. Just kidding though, det blir gott och nyttigt!

Som sagt, veckans enda lektion idag. Läraren är bortrest! Har dock en hel del att plugga ändå... Så jag har inget större inplanerat inför veckan - träna, plugga, kanske fixa lite Drömmenintervju. Imorrn ska vi ner på stan iaf! Jag behöver köpa ett fodral till min nya bästis acer.

Funderar på en Västeråstripp i helgen! Återkommer om beslut senare i veckan. Nu blir det kvällsfika i soffan till The big bang theory, favoritserien för tillfället.

Kommentarer
Postat av: svanis.

ja, kom hem! :) fina bullar förresten. i äkta husmorsanda måste jag få fråga om receptet. dom såg riktigt goda ut. :)

2009-09-15 @ 17:59:23
URL: http://naveltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0