Det här med beslutsfattande

Jag har väl berättat att att ta beslut inte är min starka sida?

Hade funderat lite kring att åka hem över helgen, för att stilla min rastlöshet. När jag väl tagit beslutet att åka hem får jag höra att Emelie, Knölen, ska ha sin avskedsfest på lördag! Vilken timing! Klockrent att jag ska hem då ju :) Börjar i sinnet peppa redan då till en Maxfest på lördag. Uppdaterar min status på facebook. Ett par minuter senare kommenterar Linda att det är på lördag hon har sin avskedsfest inför Australienresan! Ruuligt. Fast ohh no, kan man få vara på två ställen samtidigt tack? Det jobbiga är att jag måste välja mellan två olika gäng, Max eller EUR3. Hm. Ska väl... fundera.

Det är som att gud straffar mig för att jag bestämde mig för att åka hem. Vet inte, kanske skulle börja att strunta i att ta beslut kanske? Mitt liv skulle vara så mkt enklare då. Fast jag har bestämt en sak - my dancing shoes ska packas ner i väskan till Vässan för på lördag är det fest!

PS. Jag har dock förbättrat mig sen jag var liten. Då tog det en kvart för mig att välja glass. Nu tar det ett par minuter bara. DS.

Kommentarer
Postat av: Vanne

haha, diggar PS-anmärkningen

2009-09-16 @ 09:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0