Definitionen på en lyckad kväll

Jag och Vanne kommer till garderoben på NH.
- Åhå, kl är typ 23! Vi ses om fyra timmar då, höhöh! säger vi till garderobskillarna.

Kl 0245 ska vi hämta jackorna.
- Höh, har det redan gått fyra timmar! Fan vad snabbt det gått!!
- Nej, det har det verkligen inte... säger garderobskillen väldigt bittert.

Jag och Vanne asgarvar hela vägen ut.

Imorse vaknade Patrik av att jag asgarvade i sömnen. Då var det det här jag skrattade åt men i sömnen. Så jävla knäpp!

Igår var det alltså utgång! Förfest och fix hemma hos Tanja först och sen droppade Aldijana, Carin, Maggan och Vanne in också! Jag fick nog i mig lite för mkt vin, hade hur roligt som helst! Lekte typ Vannes wingman och dansade tilltyp techno och electromusik (hatar sån musik och vadå wingman liksom..). Så här i efterhand minns jag inte riktigt vad som var så skoj men vet bara att det var en rolig kväll helt enkelt!

Men om igår var toppen så är dalen idag. Fyfanihelvete hur dåligt jag mått idag. Fattar inte. Fortfarande så jävla bakis att jag skulle vilja spy. Men käkade jävligt god bakismat:
Tycker att det är dags att må bra - klockan är för fan åtta på kvällen! Jag förtjänar det, har lidit hela dagen. Den klassiska dagenefterraden "Jag ska fan aldrig mer dricka!" har jag sagt ett otal gånger. Har legat i soffan hela dagen, kolla på serier och prata i telefon är det enda jag kunnat sysselsätta mig med. Kanske skulle återgå till det. Jag är ju ganska bra på det iaf!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lät som du hade en ganska fin bakisdag ändå! Gillar bilderna:)

2009-09-06 @ 21:55:19
URL: http://rebeccagl.blogg.se/
Postat av: Vanne

Hahah, jag tycker också det var en lyckad kväll! Hoppas du har återhämtat dig nu... Och du var en asbra "wingman", bara jag som måste sluta va feg=) Sjukt läskande bakismat för övrigt.

2009-09-07 @ 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0