Vilken härlig dag!

Rubriken är till min vana, ej ironisk! Har haft en grymt bra dag idag: fick VG på makrotentan!! Det var faktiskt något jag själv tycker jag förtjänade, jag kämpade en hel del med den kursen och ville verkligen ha VG :) Brukar inte bli så glad över ett betyg men just den här blev jag extra glad och nöjd över! Sen har jag fått in 2000:- på kontot idag, löning! Brukar aldrig få så mkt från Max, brukar vara betydligt mindre. Så det är dessa dagar jag älskar mitt extrajobb! I övrigt brukar jag mest klaga över det höhöh... Var på stan en sväng senare och lyckades få tag på biljetter till en förhandsvisning av filmen Zombieland på tisdag. Filmen verkar väl så där men Patrik ville se den och framförallt, gratis är gott! Sedan lyckades jag hitta en fetingcool klocka på Ur&Penn (hör och häpna!) för 75 kr. Det tackar studentplånkan för.

Håll till godo nu, för så här positiva inlägg kommer inte alltför ofta. Så för dig som missat det, idag är jag GLAD!

Kommentarer
Postat av: Vanne

Tjoho!!! Prisa gudarna! :D:D

2009-10-15 @ 22:37:50
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0