Tenta imorrn

Har pluggat största delen av dagen, vet dock inte om det gett nåt. Känns som gymnasiet igen där mottot löd tryck in skiten. Trött efter en dags tentaplugg. Suck. Skönt att få det gjort! 

Pauser gjordes för att träna med Bella, vi var på Afro Power Dance och var fulaste i stan som vanligt ;) och för att besöka syon - lite hjälp med val av inriktning och utland. Har nu bestämt att jag ska söka Australien och sen får vi se om jag får en plats eller ej... Just nu känns det otroligt, eftersom jag måste skriva ansökan på en dag utan så mkt betänketid, men whatever :P Däremot hände det något magnifikt ikväll. Mallan ringer och berättar att hon fått plats i Melbourne nästa höst!! Därmed blir Melbourne förstahandsval för mig ;) Att hon fått plats precis när jag bestämt mig för att söka downunder också... :) Tänk dig, Petra och Malin i Australien - Version 2! Det skulle vara kalas!

Nej, nu ska jag kolla igenom anteckningarna en gång till och sen blir det sängen. Måste vara pigg till tentan, fikat med A-L och Mickis och sist men inte minst till spanjackernas generationsfest (SPÅRA)!!!

Okej, håll tummarna för mig imorrn. Både kl 8 och kl 00. Det lär behövas.

Kommentarer
Postat av: Vanne

haha, gillaar att du är så taggad för genfesten! XD nästan så att jag bara måste komma på eftersläppet för att se hur alla spanjacker fiestar!



sjukt nice med australien förresten, go for it! :D

2009-10-29 @ 23:30:10
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0