Liten måndagsupdate

Kom hem för en stund sen från ett Corebollpass med Hanna. Det blev inte helt lyckat eftersom ledaren aldrig dök upp :P Som tur var fann de snabbt en ersättare, dock yogainstruktör. Så det blev en blandning av coreboll och yoga. Fint! Vingligt som fan på den där bollen vill jag lova. Men behöver verkligen träna magen och ryggen, för min just nu obefintliga hållnings skull. Fortfarande visserligen lite förkyld, men det kändes väldigt skönt att komma igång igen!

Pratade med daddy igår ang utlandsstudierna. Han tyckte att jag borde åka till engelsktalande land en termin och den andra till ett spansktalande. Det var så jag resonerade när jag valde den här linjen. Vet inte om jag tänker likadant idag. Australien i kombination med Chile låter annars nice. Jäävligt nice. Vad tycker ni? Hjälp, tack. Ayuda, por favor!

Vad händer annars? Drömmen kom från tryckeriet idag, så vi hjälptes åt att klistra på alla postlappar, så kära ELIN-medlemmar, på torsdag borde ni få tidningen. Det var roligt att bli lite mer involverad! Marknadsföringskursen är så fett intensiv och just nu känns det ganska stressigt! Vi har satt deadline för grupparbetet på fredag. Vill verkligen hinna klart tills då. På onsdag nästa vecka ska vi ha presentationer och då ska man ha gjort en PP och lärt sig ungefär 15 min tal också. Fint. Nämnde jag att tentan är på fredag morgon förresten? Vi har presentationerna sent på onsdagen har alltså en dag på oss att plugga och repetera tentan. Det är fina grejer det.

Kommentarer
Postat av: Vanne

Tkr Aussie-Chile-kombon låter sjuuukt nice! Och åh, jag måste uppdatera mitt ELIN-medlemskap så jag också får drömmen

2009-10-20 @ 22:54:30
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0