Ikväll

... kommer dessa tre fagra damer till Linköping för att besöka mig!


Det ska bli väldans trevligt! Ikväll blir det myskväll, ska laga nån kycklinggrätang och jag har precis tagit ut Tanjas kickasskladdkaka ur ugnen :) om jag känner dessa tre korrekt kommer de uppskatta sockerbomben haha! Det ska bli härligt att ses anyhow :)

I veckan har det inte hänt så mkt, har kommit igång med träningen efter förkylning och tentaplugg. Igår var det Step som gällde och mina vader mår sådär idag faktiskt. Idag var vi på Afro Power Dance. Ett pass helt i min smak, även om jag säkert var fulast i stan. Man härmade Timon, örnar, elefanter och fjärilar med konstiga ben. Jag kände mig som en liten bekymmersfri unge igen! :) Det ska jag gå på fler gånger. Får se hur mina stackars vader och lår mår imorrn. Anyhow, så har jag kommit igång med träningen - och jag är ju där trots allt för att träna upp mig. Inte för att jag är tränad och vill visa upp mina (just nu obefintliga) muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0