FUDGE! Nu är jag stressad

Stressad med STORA BOKSTÄVER. 

Tenta på fredag, imorrn enda dagen vi har på oss att tentaplugga. Efter det är det den efterlängtade Spanska generationsfesten! Det kommer bli spårat! På lördag kväll ska vi gå på Holgerspexet med ev utgång efteråt. På söndag är det Vannes (lite sena) födelsedagsfirande! 

Visst låter det som en bra helg? :) Det enda är att jag har andra viktiga saker att göra också - ansökan om jag ska åka till engelskspråkigt land nästa år ska vara inlämnat på söndag, om jag tror att jag har möjlighet till VG i mafö ska jag lämna in en reflektionsrapport måndag midnatt. Plus att spanskan börjar kl 13 på måndag - men vi ska ha läst ut ett helt kompendium och svarat på frågor innan dess. Plus att jag egentligen har andra saker på en lista som måste tas itu med. Fudge. Hur fan ska jag hinna allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0