Fredagskväll

Thank God it's Friday säger jag! Har varit en ganska intensiv vecka i skolan, och det lär inte bli någon ändring på det de kommande två veckorna heller. Egentligen tycker jag marknadsföring är intressant, men kursen är så otroligt intensiv att jag längtar tills den är över!

Patrik har tenta imorrn. I dataalgoritmer eller liknande. Kul. Så han pluggade en stund ikväll och jag följde hans goda exempel. Nu har han lagt sig för en stund sedan och här sitter jag och Youtubar. Här är två roliga exempel som jag har funnit so far:

På fyllefilmen, spola fram till 8:13. Så hysteriskt roligt att jag skrattar tills jag gråter.

Imorrn hade jag tänkt att invadera stan och slösa bort min lön. Så blir det icke. Max ringde mig, så jag ska jobba istället - jag ska tjäna in pengar istället för att spendera, det är väl bra? Dock hade det varit skönt att vara ledig eftersom jag har en hel del att plugga på söndag... Ser iaf fram emot imorrn kväll! Hanna och Carin fyller år idag, grattis till dem! Imorrn kväll ska vi fira Hanna med vin och mys, efteråt blir det kanske utgång! Det ska jag iaf pusha för - nu är jag pepp till fest igen!! (min kropp har nu äntligen återhämtat sig från de där två grova bakistillfällena tidigare i höstas.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0