Dedikerat till Henry och Hamad

Idag har jag suttit med mina två söta gruppmedlemmar. Den ena är flummig men söt och den andra har humör och coolt hår. Den här fina figuren har vi gjort:



Imorgon ska vi göra det sista på vår ultra-snygga-Power-Point. Sen redovisning på onsdag. Sen är det slut för oss. Jag kommer sakna våra stunder tillsammans, främst de följande:
  • När Henriettas flummighet sätter in och skrattar åt allt
  • När jag skickar mejl till stackars Hamad
  • När Hampus flinar som en gris och man vet att han gjort något dumt
  • När vi inser att vi räknat fel och får göra om budgeten ungefär var femte kvart
  • När vi säger "kön"
  • När vi säger marknadspenetration
  • När vi säger slutsats
  • När jag och Henrietta hittar på nya underbara smeknamn till scHaaampoooO
  • När vi lyssnar på Hampos ringsignaler
.. och sist men inte minst. FIKARASTERNA. Eller kommer ni på nå mer, kardemummaglass och marängswiss?

Kommentarer
Postat av: henrytvåa

aaaaaaahahahahahahaha! väl skrivet! och inte glömde du mig!! :D



ses snart! först blire kardemummaglass med makrill :D

2009-10-27 @ 07:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0