Att ignorera mafö-paniken en stund till och dra till Vässan över helgen istället

Visst låter det smart? :D

Ursäkta den dåliga uppdateringen här. Har varit i skolan tills 18:30 hela veckan, så jag har inte hunnit med så mycket annat. Grupparbetet är dock snart klart - underbart! I tisdags var jag och Patrik på förhandsvisningen av Zombieland, Patrik tyckte den var jättebra men det var inte riktigt min typ av film, fast rolig emellanåt. Men som sagt, gratis är gott!

Imorse åkte Patrik till Amsterdam för att hälsa på Jenny. Jag känner mig lite bitter för att jag inte bokade förr, ville verkligen följa med! Men när han kom till flygplatsen imorse var det tydligen överbokat, så Patrik fick åka en annan rutt och komma fram nån timme senare men som kompensation fick han €200 att flyga för - dvs han tänker åka till Amsterdam en gång till innan jul och då JÄVLAR ska jag följa med.

Så nu sitter jag här i min ensamhet. Det är rätt skönt att vara själv hemma nån kväll emellanåt faktiskt. Men en hel helg? Nej tack! Johansson är i Västerås nu och insåg att det är sista gången jag hinner träffa Åberg innan hon drar till coola Canada (smått avundsjuk svar ja), så jag följer Johanssons goda exempel! Så planen imorrn kväll är tre Malin + en Sandra + en Petra som dricker vin. Kan inte sluta fel!

Egentligen borde jag plugga hela helgen med tanke på att vi ska ha fetingpresentation på onsdag och tenta på fredag. Men jag väljer att ignorera paniken en stund till och drar hem till mamma&pappa istället. Det är fina grejer.

Kommentarer
Postat av: mallan

exemplariskt! :)

2009-10-23 @ 08:47:39
Postat av: Vanne

Tycker överlag att genren "skräckkomedi" känns tveksam haha. Hoppas helgen var bra!

2009-10-25 @ 20:18:32
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0